Over mij

maandag 21 januari 2019

Afkicken van de oorkuisverslaving



Wattenstaafje, Katoen, White, Bud, OorOnlangs las ik in de krant dat het helemaal niet nodig is om je oren met oorstokjes proper te maken. Oren houden zichzelf rein. Goed nieuws dus voor het milieu want nu kan ik de wattenstaafjes beperken tot het poetsen van randjes en kantjes en mijn make-up bijwerken, die 5 keer per jaar dat ik dat draag.  En volgende keer koop ik wattenstaafjes met houten steeltjes of dergelijke. 

Alleen moet ik nu nog van mijn oorkuisverslaving afkicken. Want ik vind dat dat deugd doet, met een wattenstaafje in mijn oor keuteren. Als ik mocht dan deed ik het elke dag (guilty pleasure, u kent dat wel). Maar daar wil ik dus vanaf, mijn goed voornemen voor 2019 is bij deze gemaakt. :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten