Over mij

zaterdag 23 maart 2019

Een rokje voor kleine mus

In mijn stofjeskast lag al een hele tijd een schattig krabbenstofje te wachten om verwerkt te worden. Kleine mus kon, als eeuwige rokjesdrager, nog iets nieuws gebruiken dus dook ik in mijn pinterestmapje en vond een tof patroontje terug: het livrokje van Sofilantjes. De zakken liet ik weg, het stofje is al vrij druk en dan moest ik niet naar de winkel voor extra stof. Het patroontje zit super snel in elkaar en vroeg niet te veel denkwerk, ideaal dus om te leren werken met tricot. Want ja, ik naaide al veel maar zo goed als nooit in rekstof en dit is toch wel wennen. Maar ik ben tevreden met het resultaat, dit patroontje komt zeker nog eens uit de kast. En kleine mus? Die vertrok fier in haar nieuwe rok naar school.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten