Over mij

maandag 8 januari 2018

Een creatief begin van het jaar

We kregen in de naailes een originele opdracht: maak voor het nieuwsjaarsfeestje zelf een cadeautje. Het mocht ook niks kosten, het moest gemaakt worden met restjes stof. Ik ben niet echt een knutselaar dus ik moest even zoeken naar ideetjes. Ik wilde ook iets maken waar de ontvanger iets mee was. Nutteloze cadeautjes vind ik zonde. Gelukkig had mijn zus inspiratie: een hoesje voor een doos papieren zakdoekjes. Daar kan iedereen wel iets mee doen. 

Dus diepte ik restjes stof op, vond nog biaislint in een naaidoos en volgde haar zeer duidelijke handleiding. Tweezijdig is mijn hoesje niet geworden, wegens maar 1 tof stofje in de restjesmand en gebrek aan ervaring met biais maar ik ben er toch tevreden over. Ik ben benieuwd wat de rest maakte!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten