Over mij

zondag 31 januari 2021

De terugkeer van de papieren agenda

De laatste jaren experimenteerde ik met agenda's: een gewoon groot exemplaar, een digitale, een bullet journal,... maar voorlopig heb ik mijn ding nog niet gevonden. Een gewone agenda vind ik te dik en daarnaast nog een notitieboekje hebben vind ik niet zo handig. Een digitale agenda, ik weet het, ouderwets, vind ik nog onbeleefd om te gebruiken. En ik noteerde ook wat afspraken verkeerd dus dat is mijn ding ook niet. En mijn bullet journal geraakt net niet in mijn handtas nu er ook een brillendoos mee moet wegens aangedampte bril. Dus besloot ik om mijn bullet journal te houden voor alle andere lijstjes, notities, krabbels,... zodat ik al die dingen gemakkelijk terug kan vinden. En mijn afspraken schrijf ik in een hele kleine agenda, die vlot in mijn handtas past. Ik ben benieuwd of dat dan het systeem voor me is. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten