Over mij

dinsdag 5 januari 2016

Wensen voor 2016

Laat me starten met jullie allemaal een ontzettend fijn 2016 te wensen! Dat je goede voornemens haalbaar mogen blijken, dat je mooie herinneringen mag verzamelen en je een zalig zorgeloos jaar tegemoet mag gaan, in goede gezondheid.

Naar goede gewoonte begon ik het jaar weer zonder goede voornemens. Ik merk namelijk dat het vaker sporten, kordater opruimen of minder snoepen bij mij eind januari altijd al misgelopen is, dus sinds een paar jaren pas ik voor lijstjes met to do's voor mezelf. En gedurende het jaar ontstaan sowieso weer tal van goede voornemens, dus geen gebrek aan ideeën om aan mezelf te werken.

Maar dit jaar wil ik, met het begin van het jaar, toch nadenken over wat 2016 me kan brengen. Of beter gezegd: wat ik wil dat het me brengt.

Dit wens ik mezelf toe:
  • Rust in lijf en leven
  • Tijd voor uitstapjes met het gezin en met het lief. En een paar zalige weken kamperen in de zomer (tips voor bestemmingen zijn altijd welkom!)
  • Veel goede romans
    Vorig jaar begon ik in heel wat boeken, maar haakte ik meestal af wegens saai, slecht geschreven, niet mijn ding,... Hopelijk ontdek ik dit jaar weer een paar pareltjes en een paar boeken die ik niet aan de kant kan leggen.
  • Zalig fietsweer
  • Tijd om wat vaker achter mijn naaimachine te gaan zitten
  • Inspiratie om mijn blog wat levendiger te houden
  • En ten slotte een hoofd vol ideeën voor allerhande projectjes en plannen
Wensen genoeg dus, nu nog duimen dat ze allemaal uit komen!

1 opmerking:

  1. wij trekken naar de streek van Morbihan en daarna waarschijnlijk naar Gascogne door met de tent en twee kids :D

    Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen