Over mij

vrijdag 15 januari 2016

Het geluk zit in de kleine dingen

Ik realiseer me steeds vaker dat het geluk voor mij, meestal, in de kleine dingen zit. En dus wil ik die geluksmomenten graag een plekje geven op mijn blog.

Ik ben, sinds mijn kindertijd, verslingerd aan boeken. En die liefde wil ik graag doorgeven aan mijn dochter. Of beter gezegd: ik wil haar graag de mogelijkheid geven om boeken te ontdekken, en dan moet ze zelf maar zien of het haar iets zegt. En op dit moment vindt ze boekjes wel interessant. We hebben de prentenboeken onderaan in de boekenkast gezet zodat ze er zelf bij kan, en ze komt regelmatig met een boekje naar ons om samen te lezen.

Dus hebben wij even geluk dat onze bibliotheek mee doet met het project boekbaby's. We kregen bij het vorige bezoek aan Kind & Gezin een bon voor 2 boekjes, die we in de bibliotheek op mochten halen. Dat kon ik natuurlijk niet laten liggen!


En het zien er echt fijne boeken uit, geschikt voor haar leeftijd: "Dag boek" van Ingrid Godon en "Piep! Allemaal dieren" van Fleur Van der Wiel. Ik kan niet wachten om ze dit weekend met onze kleine meid te ontdekken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten