Over mij

vrijdag 15 maart 2019

Wasbare wattenschijfjes

Ontschminken met wegwerpwatjes, dat leek me een eenvoudige om te vervangen door iets duurzamers. Ik knipte rondjes uit sweaterstof en surfileerde ze dubbel, zodat ze niet gaan rafelen. Maar ik vond de stof al snel te ruw. Vooral mijn oogleden apprecieerden het stofje maar matig. Dus viste ik een overschotje nicky velours uit de stoffenkast. Voor de stevigheid behield ik de sweaterstof aan de achterkant. En dit keer ben ik wel content: lekker zacht om te gebruiken, geen irritaties meer aan mijn ogen. Ik gebruik ze ook om mijn nagels te ontlakken. Voor de praktische denkers onder jullie: sommige vlekken krijg ik er niet helemaal uitgewassen maar dat vind ik geen probleem. Ik weet dat ze proper zijn 😉.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten