Over mij

maandag 7 juni 2021

Vakantiedromen

 Dit weekend gingen we nog eens op bezoek bij mijn vader en hadden we het over reizen. Dit jaar staat er niks bijzonders op het programma, ik heb geen zin om wegens corona ineens de grens niet meer over te mogen. Maar ik droom wel van met de nachttrein eens naar Berlijn te gaan met het gezin. Toen ik nog niet samen was met mijn lief, boekte ik een citytrip Berlijn maar die knappe man waaraan ik mijn plannen vertelde, werd een paar weken later mijn lief maar kon niet mee wegens lentefeest van zijn petekind. Dus praten we er al lang over om eens samen naar daar te reizen maar dat kwam er nog niet van. En eens met kleine mus een nachttrein nemen lijkt me wel een tof avontuur. En Parijs, dat wil ik ook graag tonen aan onze dochter. Het blijft toch een magische stad. En als we dan toch lijstjes aan het maken zijn, dan wil ik ook graag de afgewerkte Sagrada Familia zien, vorige keer was die verre van af. Wat, wanneer, hoe, dat maakt me allemaal nog niet uit, ik ben al blij dat ik er weer over mag dromen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten