Over mij

donderdag 8 oktober 2015

Goeiemorgen, morgen, goeiedag! #boostyourpositivity

Mijn ochtenden lijken op die van de meesten onder jullie. Om 6u15 gaat voor mij de wekker. Soms hoor ik ons meisje dan ook wakker worden, maar vaak zitten zij en mijn lief dan al aangekleed aan de ontbijttafel, met boterhammen en/of pap (havermoutpap of Brinta voor ons, en een flesje groeimelk voor onze dochter). Eerst knuffel ik onze dochter uitgebreid, daarna schuifel ik naar de badkamer. Douchen doe ik 's avonds en op dagen dat ik niet pendel, zodat ik me enkel nog aan moet kleden en mijn haar moet fatsoeneren. Daarna is het tijd voor ontbijt met de krant, terwijl ons dochtertje haar speelgoed over de keuken verdeelt en vaak komt flodderen. Niks leukers dus dan zo wakker worden :-). Ik smeer ook nog snel boterhammen voor 's middags en trek mijn schoenen alvast aan. Tegen 7 uur is het voor lief en dochter om te vertrekken dus help ik nog even met schoenen, jas en kinderwagen en na een dikke knuffel vertrekken zij richting crèche en werk. Ik smijt dan nog even al het speelgoed terug in de speelgoedbak, ruim de ontbijttafel op en om 7u15 vertrek ik richting station. Echt wakker worden doe ik de krant lezend op de trein. Nu de herfst weer in het land is, geniet ik onderweg ook van de mist over de velden en soms adembenemende roze luchten. Niet slecht om de werkdag mee te beginnen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten