Over mij

woensdag 14 oktober 2020

Ondergoedhorror

Na maanden uitstel aanvaardde ik het onvermijdelijke: mijn bh's zijn versleten, corona of niet. En helaas kan ik de vervanging ervan niet oneindig uitstellen. Dus trok ik naar de lingeriewinkel. En, zoals je uit het voorgaande kon afleiden, vind ik dat niet plezant. Dus begon ik met de rekken af te speuren naar iets dat mijn goesting was. So far so good maar helaas ontdekte ik al snel dat ik niet meer dezelfde maat heb want niks paste. Dus sprak ik de winkeldame aan voor hulp. Blijkbaar zat ik op zich nog in dezelfde maat maar mits dat dus niet paste, probeerde ik toch maar de volgende. Waar alles daarnet overal te klein was, was nu de omtrek goed maar de cup bijna bij alles te groot. Verdikt van de winkel: je zit waarschijnlijk tussen twee maten en dan hangt het af van het merk en het model. Ow boy, veel plezier beleef ik dus niet in het paskot. Dus gaf ik het op: ik kocht het enige passende exemplaar maar in tweevoud, binnen een paar maanden waag ik me er nog eens aan zodat alle versleten toestanden in de vuilbak kunnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten