Over mij

vrijdag 12 november 2021

Coronazorgen

Mijn lief begon maandag zwaar te hoesten en zich grieperig te voelen. Woensdag liet hij zich testen. Verdict: corona. Sinds gisterenochtend zit hij dus in isolatie, op mijn dochters slaapkamer, en eet alleen in de keuken. Kleine mus en ik slapen in de ouderslaapkamer en leven en eten in de woonkamer. We hebben tussendeur dus op die manier, en met veel ontsmetten, kunnen we bij elkaar uit de buurt blijven. Kleine mus en ik werden gisteren getest en wachten op het resultaat. Kinderen -12 jaar moeten sowieso 10 dagen in quarantaine dus we zitten voorlopig nog een tijdje aan huis gekluisterd. Voor mij is het erg stresserend. Door mijn MS en extreme vermoeidheid zorgde ik nog nooit meer dan een dag voor kleine mus want mijn lijf kan dat niet aan. Nu ben ik al 3 dagen alleen met haar en ondertussen kook, kuis,... ik ook. Op adrenaline lukt me dat voorlopig wel en vandaag mocht ze zoveel tv kijken als ze wilde en smeet ik mijn te ambitieuze kookplannen wat om en ging voor een eenvoudigere versie. En morgen? Dat zien we dan wel weer. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten